Ready set go!

Hejsa :-)

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at prøve kræfter med blogging..

Jeg har i ca. 1,5 år fulgt andre blogs og er blevet mere og mere vild med tanken om at have mit eget fristed hvor jeg kan skrive lige akkurat hvad jeg har lyst til.

Jeg vil skrive om mig selv, min dagligdag og hvad jeg ellers finder interessant. Jeg er en sucker for hvad der hedder sko og tøj, så det vil mine indlæg selvfølgelig være præget af..

Jeg håber I vil følge mig og har I spørgsmål så skriv endelig til mig :-)

Velkommen til!

X Stephanie

2 thoughts on “Ready set go!

Skriv et svar

