FEET A FISH

God aften bloggen :-)

Jeg håber I har haft en god weekend, for det har jeg.. Igår, lørdag var jeg i Fields da min mor og hendes veninde skulle prøve konceptet “Feet a fish”. Det går ud på at man sidder med fødderne i vand også er der en masse små Garra Rufa fisk som suger/nipper dødt hud af så man får dejlige bløde fødder. Jeg prøvede det ikke da jeg er en lille kylling hvad sådan noget angår men jeg synes bestemt ikke I skal snydes for billederne.

Indgangen til FEET A FISH i Fields

Disken hvor man bliver ekspederet – bagved er karrene

Skabe til overtøj og sko

Siddepladser til før og efter – når man er færdig skal fødderne helst lufttørre også får man creme til fødderne

Bruser til at vaske fødderne inden de skal i kar

De små Garra Rufa fisk

Som I kan se på min mors ben (højre), har hun psoriasis som er en hudsygdom. Det er rigtig godt med Garra Rufa fiskene da de fjerner meget af psoriasisen

De er sgu sultne de fisk

Karrene er ikke så store – man sidder på en høj sofa

Info om Garra Rufa fiskene og selve konceptet er malet på væggene rundt omkring i spa’en

Priserne er:
15 min. 99 kr.
30 min. 179 kr.
45 min. 249 kr.

Tidsbestilling er ikke nødvendig. Læs mere på deres hjemmeside her.

This saturday I went to a fish spa called FEET A FISH with my mum and her friend. FEET A FISH is a concept where you put your feet in a small tub and some fish called Garra Rufa suck dead skin from your feet. Afterwards your feet feels nice and soft. Read more at their website.

Night night :-)

<3 Stephanie

3 thoughts on “FEET A FISH

Skriv et svar

