Søndag

Hej bloggen :-)

Har I haft en god weekend?

I dag har jeg bare slappet fuldstændig af, handlet med min mor. Her til aften spiste vi på Dalle Valle som jeg fortalte om i tirsdags. Jeg huskede at tage billeder af maden ;-) det smagte suuuuper!

Nu skal jeg bare slappe af og lade op til første dag på jobbet i morgen. Jeg glæder mig!

20120304-185539.jpg

20120304-185617.jpg

20120304-185652.jpg

20120304-185718.jpg


Today has just been totally relaxing. I’ve shopped with my mum and we just ate at Dalle Valle. Tommorow is my frist day at my new job. Can’t wait!

<3 Stephanie

Skriv et svar

