Sorry!

Hej bloggen

Undskyld for jeg ikke postede mine nye køb igår men havde fuldstændig glemt det, dårlig stil!!

Jeg gør det i aften, for sure!

Senere idag skal jeg mødes med min veninde. Vi skal ud og løbe en tur om Damhussøen og dernæst spise god mad samtidig med Divaer i Junglen kører på TV. Hvad skal I lave idag?

Sorry I didn’t post my purchases last night but I totally forgot and that’s not cool! Sorry. I’ll do it tonight – promise!

Later today I’m going for a run with my friend and eat afterwards. What are You doing today?

<3 Stephanie

Skriv et svar

