Læderjakke hvor er du?

God aften bloggen

Jeg er gået i læderjakke-mode.. Leder efter den perfekte læderjakke, jeg har fundet disse to. Hvad synes I?

ROCK n’ BLUE – 2399 kr.                     MDK – 1999 kr.

Min veninde Dorthe har rådet mig til at vente til Designer Forum 2012 som er i slut april. Tror jeg vil følge hendes råd ;-) .. Tjek hendes blog her.

I’m in a leatherjacket-mode. I wan’t to find the perfect one! What do you think about these two? My friend Dorthe has advised me to wait until Designer Forum which is in late April. I think I’ll listen to her;-).. Check her blog out here.

<3 Stephanie

2 thoughts on “Læderjakke hvor er du?

  1. kan kun sige at jeg har MDK. den er virkelig god :) dejlig blød. Den kommer dog ikke på designer forum.. den er revet væk i butikkerne og folk står på ventelister rundt i butikkerne. held og lykke med at finde en dejlig læderjakke

Skriv et svar

