Valk

Dette hår er jeg begyndt at have meget, både til hverdag og når jeg er i byen. Jeg synes det er meget stilet. For at det skal se pænt ud bruger jeg en valk som ligner lidt en hår donut.

Jeg har købt min i Matas til 79,95 kr.

Jeg fandt inspiration hos Emma Martiny som er blogger hos Bloggers Delight. Hun har lavet en video hvori hun viser hvordan man bruger en valk. Videoen kan ses her.

My hair often looks like the first picture. Both at a normal day and nights out. I think it’s very classy. I use something called a “valk”, it looks like a hair donut. I bought it for 79,95 DKK in Matas.

I found inspiration at Emma Martinys blog. She has made a video to show how to use a valk.

<3 Stephanie

Skriv et svar

