New in | Beauté Pacifique

20120401-231320.jpg

Forrig uge var jeg i Matas hvor jeg fik lavet en ultralyds scanning på min hud. Det var en fra Beauté Pacifique som gjorde det og hun anbefalede mig deres produkter. Jeg købte det så ind igår og glæder mig til at se virkningen. Især Super3 Boosteren skulle være rigtig effektiv.

Last week I was in Matas where I got an ultra sound on my skin. The woman from Beauté Pacifique and she recommended their procucts. I bought them yesterday and can’t wait to see how they work. Especially the super3 booster should be effective :-)

Sleep tight <3

Skriv et svar

