Training at home

Hej bloggen :-)

Jeg har ikke været i FitnessDK de sidste par dage og det ærgrer mig lidt da jeg rigtig gerne vil holde min træning ved lige. Jeg fandt dog på noget smart – træning hjemme ;) hvorfor har jeg ikke gjort det før? (!!!!!)

Jeg lavede en gang squats og sit ups.. Effektivt skal jeg hilse og sige!! ;-)

I haven’t been training the last couple of days which annoys me because I want to hold on to my training! But I got an idea – training at home ;) – why on earth haven’t I thought of that before? (!!!!)

I did some squats and sit ups – effective ;)

Sleep tight..

Xx S <3

Skriv et svar

