Powerhoop

Jeg har tit tænkt på at købe en smart Powerhoop som er en tungere hulahopring som er til effektiv træning. Den vejer 1,7 kg. og man får derfor trænet sin talje effektivt fremfor en alm. hulahopring.

Jeg fandt powerhoopen på Tingas hjemmeside – de har den lige nu på tilbud. Jeg købte også armringene så jeg også kan få trænet mine arme ;-)

I’ve often thought about buying the powerhoop which is a hula hoop You can use for effective workout. It weighs 1,7 kg. and that’s why it is so effective for toning your waist.

I found the powerhoop at Tingas webpage – they have it for sale right now. I also bought the armrings so I can train my arms ;-)

3 thoughts on “Powerhoop

Skriv et svar

