Nice weekend!

20120506-230640.jpg

20120506-230617.jpg

Hej bloggen, jeg håber I har haft en god weekend ligesom jeg! :)

I fredags serverede jeg til min venindes lillebrors konfirmation, hvilket var super sjovt..

Igår tog min mor og jeg ind til byen for at gå og kigge og hygge os, elsker at tilbringe tid sammen med hende :-). Vi var bl.a. på Joe & The Juice og hos Serenity Cupcakes.. Uhm yum ;)

Da vi kom hjem tog vi op til min mors venner og det endte med jeg fik alt for meget vin så idag har jeg virkelig været ramt, fy for pokker ;-)


Last friday I served at my friends brothers party which was a lot of fun :-)

Yesterday my mom and I went to the city, we were at Joe & The Juice and Serenity Cupcakes, yum ;)

When we got home we went to my moms friends and the night ended with too much wine so today I’ve had hangover big time! ;-)

Xx S <3

One thought on “Nice weekend!

Skriv et svar

