Imorgen!

…. skal jeg sammen med min gode veninde Dorthe løbe iForm kvindeløb på 5 km. Glæder mig helt vildt, hvad jeg dog ikke glæder mig så meget til er den bakke vi skal løbe opad, ved Zoologisk Have.. Shoot me det bliver hårdt – men jeg gør det!! :-) Bagefter skal jeg være sammen med min skønne mor nu når det er mors dag :-)

Tomorrow I’m running “iForm kvindeløb 2012” with my good friend Dorthe. I’m so excited! What I’m not so excited about is that we’ll running uphill. It’s going to be hard – but I’ll do it!! After I’m spending time with my mum now it’s mothers day :-)

Xo <3

Skriv et svar

