Glædelig mors dag til verdens bedste mor!

Jeg elsker simpelthen min mor overalt på jorden. Hun er det bedste. Hun kan altid få mig i godt humør hvis jeg er ked af det og vi kan grine af ingenting sammen. Hun er fantastisk og jeg er virkelig taknemmelig for den tid vi har haft sammen og den tid vi får i fremtiden <3

I love my mom. She is the best! She always gets me in the right mood when I'm sad and we can laugh of nothing together. She's amazing and I'm really grateful for the time we've had together and the time we'll have in the future <3

One thought on “Glædelig mors dag til verdens bedste mor!

Skriv et svar

