Update on the running

Hej skønne mennesker <;3

20120610-225041.jpg

Jeg vil lige give jer en update på tiderne for kvindeløb jeg har løbet i år med min gode veninde Dorthe. I dag var nemlig sidste løb – Alt for damerne som blev holdt ved Amager Strandpark.

Mit første løb var iForm, min tid blev 32,59. Til Femina blev min tid 31,12 og i dag til Alt for damerne blev min tid 30,30. Jeg er pænt stolt af mig selv, jeg løb hele vejen, alle tre gange, hvilket var mit mål ved alle tre løb. Så klap på skulderen til mig – OG Dorthe som kom under 30 min. Hun er sgu for sej! :-)

I just wanna give You an update on the womens races I’ve been participated in with my girl Dorthe.

My time in the first race, iForm, was 32,59 min. My second time in the Femina race was 31,12 min and today at the Alt for damerne race my time was 30,30 min. I’m really proud of myself. I ran with no stop in all three races which was my no one goal :-) So thumbs up to me and my girl Dorthe! :)

Skriv et svar

