Wishlist for NYC next year!

Næste år skal jeg (forhåbentlig) til New York med min veninde Dorthe.. :-)

Jeg har aldrig været der så jeg glæder mig rigtig meget og jeg har nogle must do’s!

Bl.a. vil jeg have lavet min første (lille) tattoo hos NY Ink af Ami! Siden jeg så ham på TV første gang har jeg ville have en tattoo lavet af ham. Mit andet must do er et besøg hos Carlos Bakery – elsker at se deres program på TLC og det ville være sjovt at prøve.

Mit sidste “ønske” til NYC er at købe en Balenciaga taske – hvis den altså er okay i pris! :)

Håber virkelig vi får råd til turen – det ville være SÅÅÅ fedt jo!

I’m (hopefully) going to NYC next year with my friend Dorthe.

I’ve never been there so I’m really excited and I have som must do’s!

First of all I want my first (small) tattoo made by Ami from NY Ink. My second must do is a visit at Carlos Bakery. Love their show at TLC and it would be fun to visit the bakery.

My last “wish” for NYC is to buy a Balenciaga bag – if the price is okay though.

I really hope we can afford it! It would be so awesome! ;)

Skriv et svar

