New in….love it ;-)

20120630-203651.jpg

I dag var jeg inde i byen og shoppe med min dejlige mor.. Jeg lagde vejen forbi Marc Jacobs hvor jeg købte et pink sleeve til min MacBook Pro og en nøglepung til mine nøgler – loooove it! Synes det pinke er SÅ sejt! ;) Jeg købte også fire øjenskygger i MAC og et par sandaler fra ALDO.. Elsker mine nye ting :)

Today I went to the City for shopping with my lovely mom. I bought a pink sleeve for my MacBook Pro and a keypurse for my keys in Marc Jacobs. I looove the pink, it’s SO cool! ;) I also bought four eyeshadows in MAC and some sandals at ALDO. Love my knew stuff :)

2 thoughts on “New in….love it ;-)

Skriv et svar

