What a feeling!

Ja oversriften taler for sig selv, i torsdags prøvede jeg for første gang Tei System. Det er en slankebehandling som med plader går 4 cm ind i huden med infrarød varme og arbejder med musklerne..

Det var den mærkeligste følelelse.. Forestil jer at I ligger ned men din krop arbejder på højtryk.. Sådan følte jeg igår – det var så mærkeligt men jeg vil fortsætte.. Følelsen kan ikke rigtig beskrives, det kilder og prikker på samme tid..

Jeg fik min prøvebehandling hos Clinique Belnatur som ligger i Hellerup. De er super søde og professionelle og jeg glæder mig til at komme der fremover.

Billederne nedenfor er mig på briksen.

20120629-203129.jpg

20120629-203149.jpg

20120629-203208.jpg

The headline speeks for it self. This Thursday I tried Tei System for the first time. It’s a “slimming treatment” (don’t know what it’s called). You get plates on Your body and out of them comes infrared heat that goes 4 cm into Your body and work on Your muscles.

It was the weirdest feeling, imagine Yourself lying down but Your body works on high pressure. That’s how it feels, it tickles and prickles at the same time.

I’ve got my treatment at Clinique Belnatur in Hellerup. The staff is very sweet and professional.

The pictures above is me.

Skriv et svar

