MD Formulations

Hej girlies :)

Håber I har det godt, det har jeg i hvert fald. :)

Jeg har, som så mange andre, problemer med min hud. Var sidste år på den hårde kur “accutin” som fjernede mine urenheder. Det var hårdt at være på kuren da man tørrer totalt ud, får flænger i læber, måske næseblod og bare generelt dårlige bivirkninger. Jeg synes dog det var det værd. Det er desværre kommet igen i en lidt mildere grad – og jeg skal snart ud og rejse!!! Jeg har hos lægen fået noget Clindoxyl gel som jeg skal smørre på inden jeg skal sove. Synes dog jeg får totalt fedtet hud af den. Jeg har hørt rigtig meget godt om MD Formulations, bl.a. hos Charlotte D og Clamour for Glamour fra Looklab.. Jeg besluttede mig så for idag at prøve produkterne. Jeg købte det hos Salonskincare fra UK. Er spændt på at modtage dem, og skal selvfølgelig nok give en update :-)

I have, like a lot of people, problems with my skin. Last year I took some pills for it and it really helped. Though there are some side effects like nosebleeding, extreme dryness and slashes in your lips. Unfortunately it’s back and my vacations is very soon!! My doctor has given me Clindoxyl gel to put on before bedtime. But my skin feels very oily. I’ve heard a lot about MD Formulations from Charlotte D and Clamour for Glamour from Looklab etc.. I bought it from Salonskincare today and can’t wait to receive it and tell you about it :)

Skriv et svar

