Lækkert hår

20120802-205636.jpg

Hey girlies :)

I dag har jeg været til frisøren da mine spidser virkelig trængte. Jeg har købt en olie som skulle være virkelig god og en som man godt må bruge til at glatte hår, jeg har fået det blødeste og skinnende hår. Føles fantastisk at stryge mine fingre gennem mit hår :-).. Den kan købes for 430 i Frisør Stender.

Today I went to get my hair done, it really needed it ;) .. I bought an oil for my hair, it should be a really good one and you can also use it before straightening your hair. My hair is really smooth right now and I can’t stop touching it ;) .. You can buy it for 430 DKK at Stender.

Skriv et svar

