Anders Matthesen show

Lige nu sidder jeg i Falconer Salen og venter på Anders Matthesens show skal gå i gang. Glæder mig helt sindssygt. Jeg er herinde sammen med min mor som er ligeså vild med Anders som jeg er. Inden showet spiste vi en bagel og gik bagefter ned og fik en frozen yogurt. Yum det smagte lækkert! :) længere nede er nogle billeder fra aftenen..

Right now I’m sitting at Falconer Salen waiting for Anders Matthesen to go on stage in a few minutes. My mom is with me, she’s a huge fan of Anders like myself. Before the show we ate a bagel and some frozen yogurt which was really good! The pictures is from my evening :-)

20121006-185359.jpg

20121006-185351.jpg

20121006-185409.jpg

Skriv et svar

