Irriterende løbetur!

Jeg vågnede i morges med stærke smerter i ryggen og tog flere piller uden det hjalp. Smerten aftog dog heldigvis stille og roligt ved en 14.00 tiden, skønt :-) .. Jeg tænkte at jeg gerne ville ud og løbe nu min ryg ikke gjorde ondt mere, men efter 2,5 km. fik jeg sygt ondt i højre side af maven, prøvede flere gange at løbe lidt men måtte stoppe igen da det gjorde for ondt. Det er simpelthen så irriterende når man får et rush af at løbe også må stoppe pga. smerter! Aaargh.. Nu skal jeg bare slappe af og hygge med X-Factor USA og Voice – Danmarks største stemme.. :-)

I woke up this morning with serious pain in my back and took several pills but they didn’t work! Luckily the pain went away around 2 pm. Since my back didn’t hurt anymore, I thought I’d go for a run but after 2,5 km, it hurt in the right side of my stomache. I tried to run slowly a few times but had to stop. It’s so freaking annoying when you get a rush from running, and then have to stop because of the pain! Now I’ll relax and watch The X-Factor USA and Voice – Denmarks biggest voice. :-)

Skriv et svar

