God start på ugen

Kender I det når man skal til mundtlig eksamen, man føler dagen bliver nederen og det kommer til at gå dårligt til eksamen? Sådan en dag havde jeg det i dag.. Men hvad skete der? Jeg fik 7!!! Jeg er simpelthen så glad. Kunne sagtens have gjort det bedre, men omstændighederne gør at jeg er fuldt tilfreds! For at fejre mit 7 tal mødtes jeg med min gode veninde Dorthe, gik en tur i byen og endte med at spise på Sticks ‘n Sushi.. Rigtig lækkert! Så blev det alligevel en god dag ;-)

Do you know the feeling when you’re having an oral examination one day and you feel the day is going to be a real bummer, and the examination will end with a bad result? That is how I felt today, but what happened? I got a C!!! I’m so freaking happy. I know I could’ve done much better, but under the circumstances, I’m really satisfied!! I celebrated my C with my lovely friend Dorthe with a walk and we ended at Sticks ‘n Sushi.. Really Delicious!

Xx S..

Skriv et svar

