Kessler vs. Froch

Som I måske har hørt om skal Mikkel Kessler bokse mod Carl Froch den 25. maj 2013 i London. Jeg er helt vild med boksning og har set Mikkels to sidste kampe sammen med min mor, lidt sær mor/datter hobby at have sammen, men det er så skønt at hun er vild med det lige så meget som mig. :)

Vi har derfor købt billetter til kampen og skal til London fra den 24-26 maj, så gør vi det til en lille mini ferie.. Min mor og jeg har aldrig været i London, så det bliver fedt at se og opleve byen som jeg har hørt så meget godt om.

As you may have heard, Mikkel Kessler and Carl Froch are boxing a rematch in London May 25th this year. I love boxing, and my mom too. We’ve seen Mikkels last two fights live. Kind of strange to have boxing as a mother/daughter hobby, but it’s really dope that she loves it as much as me :)

Therefore we’ve bought tickets for the fight, and we’re staying in London from May 24th-26th, a little mini vacation. We’ve never been to London, so I’m really exited about exploring the city, I’ve heard so much about.

2 thoughts on “Kessler vs. Froch

Skriv et svar

