God weekend!

Det bliver en skøn weekend.. Er på vej ud af døren for at mødes med min gode veninde Dorthe.. Hun har inviteret mig ind og se forpremiere på den nye musical Hair, da hun fik to billetter.. Musicalen er bl.a. med Sanne Salomonsen.. I morgen skal jeg løbe mig en tur og bare slappe af og søndag skal jeg til træning inden turen går hjem til mormor og morfar :-) håber I får en skøn weekend!

It’s gonna be a great weekend. Right now I’m on my way to mest up with my sweet friend, Dorthe. She has invited me to see the new musical Hair where Sanne Salomonsen, a danish singer is part of the cast. Tomorrow is relaxing day and sunday I’m training before I’m heading to see my grandparents.. :) hope you all have a nice weekend! :)

Skriv et svar

