En smuk sang

Jeg synes lige jeg ville dele denne smukke sang med jer. Selvom I helt sikkert har hørt den før. Det er simpelthen så smuk en sang, bliver så rørt når jeg hører den.

Jeg skulle jo ud og træne i dag og jeg slog sgu min egen rekord. Jeg løb 6 km. på 30.44 min og 5 km. på 24 min. Er super stolt af mig selv. Er sikker på det skyldes al den styrketræning jeg er begyndt at lave flere gange om ugen, men det fortæller jeg om her en af dagene :-) nu vil jeg snart spise noget lækkert mad, rigtig god aften! :)

I thought I’d share this beautiful song with you guys. Even though you’ve probably have heard it before. I really think it’s a beautiful song and it really touches me every time I hear it.

Btw I went for a run today and I broke my own record. I ran 6 km. in 30 minutes and 44 seconds, og 5 km. in 24 minutes. I’m sure it’s the weight training I’ve been doing 2-3 times a week, I’ll tell you more about that in a couple of days. Now I’m waiting for my delicious dinner. Have a great evening! :-)

Skriv et svar

