Workout

Som jeg skrev i sidste uge ville jeg skrive om min træning..

Jeg styrketræner to-tre gange om ugen, løber to gange om ugen og søndag er min “hold dag” hvor jeg går til Quick puls og Stram op, nu er jeg så også begyndt til Quick core så jeg tager tre hold i træk.. Det er simpelthen så fedt bare at give den gas i to timer!

Min styrketræning er kommet på banen efter jeg har talt med min diætist. Sidste år i april begyndte jeg til diætist, primært fordi jeg gerne ville have nogle redskaber til at vælge usunde ting fra, og simpelthen bare leve “ordentligt”.. Selvfølgelig ville jeg også gerne tabe et par kg. og strammes op hvilket stadig er mit mål..

Jeg troede egentlig at jeg skulle træne 15 gentagelser, tre gange. Min diætist fortalte mig så at det giver meget mere hvis jeg træner hver øvelse med 10 gentagelser, to gange.. Det skal så være med så meget vægt at jeg kun kan tage de 10 gentagelser, to gange. Og tro mig, det virker!! Jeg kan holde til meget mere, er blevet stærkere og mere tonet.. Kan klart anbefales! Jeg træner triceps, biceps, skuldre, mave, ryg og ben..

Håber det gav et lille indblik :-)

As I wrote last week, I would tell you about my workout.

I’m doing weight training two-three times a week, run two times a week and every sunday it’s “session day”. I train Quick pulse, toning and also Quick core.. Really nice to just kick ass for two hours!

I’ve been thinking about weight training after my dietician explained how to do it correctly and see results fast. I started seeing a dietician last April.. Mostly because I wanted a kick to start a healthy lifestyle and maybe also to loose a few kilos and get my body toned..

I thought I’d see results if I trained 3×15 but she said that if I wanted fast results I should do 2×10 and with as much weight as possible.. And believe me, it works.. I’ve been more strong and toned. I’m training biceps, triceps, shoulders, back, front and legs..

Hope it was a little help :-)

Skriv et svar

