New in

I dag var jeg til Designer Forum med min veninde Dorthe.. Jeg købte sidste år et par øreringe, men de er desværre blevet væk, så jeg måtte have nogle nye i år.. Et par kostede 50 kr. også var der tre for 100 kr. Altså et par gratis!! Yay.. Jeg købte to par sorte og et par lyserøde.. Jeg fandt også en stand hvor de solgte Stars by P smykker, og der fandt jeg mig en ear cuff.. Den er så sej!! :)

20130303-224416.jpg

Today I went to Designer Forum with my girl Dorthe.. Last year I bought a pair of earrings but sadly I’ve lost them, so I wanted a new pair this year.. One pair costed 50 DKR and three for 100 DKR, so one pair for free.. Yay! I bought two black ones and one in light pink.. I also found a booth which had Stars by P jewelry, and they had an ear cuff I had to have.. It is so cool! :)

Skriv et svar

