I dag ….

…. skal jeg have lavet en tragus piercing.. I den lille flip der er i øret som Rihanna også har på billedet.. Glæder mig helt vildt, men er også rigtig spændt da smerte og jeg ikke går hånd i hånd ;-) .. Dog har jeg fået lavet en tattoo, så mon ikke jeg overlever? ;-)

Jeg vil have et lille fint smykke i, da jeg synes det er pænest når det er feminint..

20130321-074743.jpg

Today I’m having a tragus piercing.. In the little flip in the ear as Rihanna has on the picture.. I’m really excited and anxious at the same time because pain and I, aren’t good friends ;) .. I already have a tattoo so I’ll survive ;-)

I wan’t a fine little jewelry.. I think it’s really pretty if it’s feminin..

Skriv et svar

