On it’s way

20130326-225341.jpg
Jeg har i dag bestilt Rønsbøl Rescue Cream, som forhåbentlig kommer til mig i morgen. Har læst på flere blogs, at den skulle være en perfekt en til dum og irriteret hud. Jeg døjer rigtig meget med tørrer plamager i ansigtet og det skulle den vist være rigtig god til at hjælpe på.. Glæder mig til at komme i gang med den :-)

I dag har jeg været til bisættelse, hos min mors venner.. Utrolig som sådan noget kan påvirke en. Er utrolig følsom, så jeg fældede da også et par tårer.. Efter sammenkomsten efter bisættelsen, tog min mor og jeg ud og shoppede og hyggede os.. Jeg viser jer mine køb i morgen :-) sov godt girlies! :)

Today I’ve ordered the Rescue Cream from Rønsbøl, and hopefully it will arrive tomorrow. I’ve read on several blogs, that the cream is perfect for irritated skin. Lately I’ve gotten dry spots in my face, and for that it should be really effective. Can’t wait to get started :-)

Today I went to a funeral for my moms friends, and sometimes it surprises me how that can affect you. I’m extremely sensitive and I admit I cried a little. After the get-together after the funeral, my mom and I went shopping. I’ll show you what I’ve bought, tomorrow.. Sleep tight girlies :-)

Skriv et svar

