My knew thing – Crossfit!

20130407-190915.jpg

I denne uge var der et tilbud på Crossfit hos Crossfit Copenhagen på Downtowns hjemmeside. Det var et 8 ugers medlemskab for 129 kr., jeg sparede lidt over 1000 kr. Det kunne jeg bestemt ikke sige nej til! Selvom jeg går i FitnessDK ville jeg gerne prøve crossfit igen (jeg gik til det i sommers hos FitnessDK) og jeg er blevet helt hooked!

Det er simpelthen så fedt! Virkelig motiverende og super fede øvelser, jeg kan se at instruktørerne virkelig brænder for det og er utrolig kompetente. Jeg ved ikke om jeg fortsætter efter de 8 uger da medlemskabet hos Crossfit Copenhagen er lidt dyrere end hvad det koster i tillæg hos FitnessDK.. Nu må vi se ;)

This week, Downtown had an offer for Crossfit at Crossfit Copenhagen, an 8 weeks membership for 129 DKR, I saved a bit more than 1000 DKR, why I had to buy it! Even though I have a membership at FitnessDK, I wanted to try crossfit again (I’ve done it last summer) and I’m completely hooked!

It’s so nice. Really motivating and with great exercises. I really see how competent the trainers are and what it means to them. I don’t know if I’ll continue after the 8 weeks, because the membership at Crossfit Copenhagen is a bit more expensive than crossfit at FitnessDK.. We’ll see ;)

Skriv et svar

