New in

20130415-201312.jpg

Hey girlies :)

Jeg fik lidt ting med mig hjem i dag, som jeg er rigtig glad for! En jakke fra Vero Moda som jeg længe har kigget efter, men da den er grøn og jeg ofte tyr til sort, så har jeg ikke købt den. Men i dag skulle jeg ud over min “sorte” grænse, så jeg købte jakken og er SÅ glad for den. Jeg købte også en Vichy spot creme som vist skulle være super god mod urenheder.. Er spændt på hvordan den virker :)

I morges ringede det på døren og ude foran stod en GLS mand med en pakke til mig….fra USA. Og i pakken var mit længeventede krøllejern fra Hot Tools.. Jeg har set både Lauren Conrad og Emily Schuman fra Cupcakes & Cashmere skrive om det, så det måtte prøves! Nu mangler jeg dog bare en power converter så jeg kan bruge den her i Danmark ;)

I bought some things for myself today, and I really love them. A jacket from Vero Moda which I’ve spottet several times without buying it, because it’s green and I often choose black clothes.. But today I had to break out of my “black comfy zone”, so I bought the jacket and I LOVE it.. I also bought a Vichy spot cream for pimples, which should be really effective.

This morning my doorbell rang and luckily it was a GLS dude with a package… from USA! In the package was my curling iron from Hot Tools which I’ve waited for a while. I’ve seen Lauren Conrad and Emily Schuman from Cupcakes & Cashmere write about the iron, so I had to have it! Now I just need a power converter so I can use it here in Denmark ;)

Skriv et svar

