Insta lately

20130421-144150.jpg

På det seneste har jeg købt nogle nye lækre ting, haft min yndlingsblazer fra H&M på, været til crossfit i mine lækre Nike Free, lavet en fishtail fletning på mig selv, forelsket mig i det søde Nike sæt til babyer og været meget glad for min cykel ;-)

Instagram: stephaniefasen

Lately I’ve bought some new stuff, had my favorite blazer from H&M on, went to crossfit in my Nike Free, made a fishtail braid on myself, fallen in love with a baby Nike set and been very happy with my bicycle ;-)

Instagram: stephaniefasen

Skriv et svar

